מהפכת התחבורה בנתניה: משרד התחבורה משיק מכרז חדש למוניות שירות

נתניה יוצאת לדרך חדשה עם מוניות שירות מתקדמות שישנו את פני התחבורה בעיר. טכנולוגיה מתקדמת, נגישות לאוכלוסיות מיוחדות ושירות איכותי הם רק חלק מהשדרוגים. איך תראה חוויית הנסיעה החדשה?
מוניות שירות בתחנה המרכזית תל אביב. CC BY-SA 3.0 ויקיפדיה.
מוניות שירות בתחנה המרכזית תל אביב. CC BY-SA 3.0 ויקיפדיה.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטוויטר

משרד התחבורה הכריז על השקת מכרז חדש להפעלת קווי מוניות שירות בנתניה, צעד המסמן שינוי משמעותי במערך התחבורה הציבורית בעיר. המכרז מתמקד בשיפור השירות, בנגישות לאוכלוסיות מגוונות ובשילוב טכנולוגיות מתקדמות, במטרה להעניק לתושבי נתניה פתרון תחבורה יעיל, בטוח ונגיש.

המוניות שישתתפו במכרז יתפרסו על פני אזורים מרכזיים בעיר, כולל קריית השרון, פולג, קריית נורדאו ומרכז העיר, לצד תחנות תחבורה מרכזיות כמו תחנת הרכבת נתניה ואזור התעשייה ספיר. הפריסה הרחבה נועדה לתת מענה לצורכי תושבי העיר ולאפשר גישה נוחה ומהירה לאזורי מגורים, מסחר ותעסוקה.

יש לנו ניוזלטר ספיישל בשבילך!

המכרז כולל דרישות מחמירות לשילוב טכנולוגיות חדשות בניהול התחבורה. המפעילים יחויבו לשלב מערכות כרטוס חכם, כולל תשלום באמצעות רב-קו, אפליקציות דיגיטליות ומזומן. בנוסף, יוקמו מערכות ניהול צי דיגיטליות שיאפשרו מעקב אחר עמידה בלוחות זמנים וניהול יעיל של המוניות. כל זאת במטרה לשפר את חוויית הנסיעה ולהבטיח שירות אמין ועדכני לנוסעים.

נגישות היא מרכיב מרכזי במכרז, כאשר 10% לפחות מהמוניות יהיו מונגשות לנוסעים עם מוגבלויות. המוניות הללו יצוידו במתקנים לנשיאת נוסעים בכיסאות גלגלים, והמפעילים יחויבו להדריך את הנהגים על מתן סיוע לנוסעים בעלי צרכים מיוחדים. כמו כן, יפורסמו אמצעים להזמנת מוניות מונגשות, כמו מספרי טלפון ואפליקציות ייעודיות.

משרד התחבורה הציג גם מנגנונים לשיפור הפיקוח והבקרה, בהתאם להמלצות מבקר המדינה. בין היתר, תוקם מערכת ממוחשבת לניהול רישיונות, ויופעלו מנגנוני טיפול בתלונות הציבור שיבטיחו תגובה מהירה ויעילה. המטרה היא להבטיח שקיפות מלאה ושיפור מתמיד של השירות.

המכרז החדש מעודד תחרותיות על ידי מניעת השתתפות מפעילי קווים קיימים בעלי רישיונות לאזורים חופפים. דרישה זו נועדה להבטיח גיוון בשוק ולמנוע ריכוזיות יתרה, תוך עמידה בתנאים סוציאליים ובתקני עבודה מחמירים מצד המפעילים.

שינוי זה בתחבורה הציבורית בנתניה מסמן התחלה חדשה, עם דגש על טכנולוגיה, נגישות ושירות איכותי. משרד התחבורה מקווה שהשינויים יובילו לשיפור חוויית הנסיעה בעיר ולשביעות רצון גבוהה יותר של התושבים. עם זאת, הצלחת המכרז תלויה ביכולת המפעילים לעמוד בדרישות הגבוהות ולהעניק שירות אמין לאורך זמן.

טסלה Cybercab, CC BY 2.0 ויקיפדיה

Cybercab – נחשפה מונית רובוטית ללא נהג של חברת טסלה

מר אדריאנו בוזאיד, מנכ"ל Gohobby, גב' ויקטוריה ג'ינג שיאנג, סמנכ"לית התפעול של EHang לאירופה ולאמריקה הלטינית, ומר חוסה איגנסיו רסאך, סמנכ"ל המסחר של EHang לאירופה ולאמריקה הלטינית, הציגו את מטבע הזיכרון של EHang לכבוד טיסת הבכורה של ה-EH216-S בברזיל.

האם היצרניות האלו יובילו את מהפכת התחבורה האווירית?

נתקלתם בטעות או במידע לא מעודכן? הודיעו לנו בדוא"ל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטוויטר
Subscribe
Notify of
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מה חדש?
מונית באתונה על רקע האקרופוליס. צילום: מגזין מוניות.

הכביש נסגר: נהגי המוניות באתונה יוצאים למאבק שביתה בת 48 שעות

מונית בצרפת על רקע מגדל אייפל. צילום: מגזין מוניות.

נהגי המוניות בפריז יוצאים למאבק מול הממשלה

מטוס של חברת התעופה הבריטית Jet2.

דרמה באוויר: מטוס Jet2 מבצע נחיתת חירום בפארו

המונית של ג'נבן חובונג. צילום: אינסטגרם lotha_naga_tribe.

חינם מתוך הלב: נהג מונית בהודו מנציח את אמו ביוזמה מיוחדת ליום האם

מטוס Air Europa על רקע דגל ישראל. צילום: מגזין מוניות.

חוזרים לשמיים: Air Europa מודיעה על חידוש הטיסות לישראל

Uber ו־Pony.ai נערכות למהפכה טכנולוגית.

Uber משתפת פעולה עם Pony.ai להשקת מוניות אוטונומיות במזרח התיכון

שרה התחבורה מירי רגב

מירי רגב

שרת התחבורה ה־32 של מדינת ישראל