בימים של מתיחות מתמשכת בין ערבים ליהודים בישראל, מקרה תקיפה חמור במהלך משלוח Wolt מדגיש את הפער בין התחושות הקשות בקרב הציבור לבין היענות מערכות הביטחון והמגזר העסקי. במקרה שהתרחש בפרדס חנה, גולש בקבוצת "Secret Tel Aviv" בפייסבוק חשף את סיפורו של אחיו, שהותקף באלימות בידי שליח וולט ממוצא ערבי, לאחר טעות בהזמנה שלו.
על פי העדות, האח יצא להיפגש עם השליח ברחוב כדי להסדיר את הבעיה במשלוח. אך במקום לפתור את העניין, השליח, התפרץ על הלקוח והחל לתקוף אותו באגרופים ובעיטות ואף היכה אותו בעזרת קסדה. התקיפה, גרמה לחבלות פיזיות לאח, הובילה אותו לפנייה לטיפול רפואי במיון. מקרה זה, שבו תקיפה אלימה מתבצעת תוך כדי משלוח ביתי, מעורר דאגה ומחדד את שאלת בטיחות השירותים המוענקים ללקוחות על ידי חברות גדולות, וכן את היכולת שלהן לפקח על איכות עובדיהן.
לאחר התקיפה, בני המשפחה התקשו לקבל את פרטיו של השליח מחברת וולט. רק לאחר מאמצים ושיחות רבות עם נציגי שירות הצליחו להגיע לבחורה בתוך וולט שהסכימה לעזור מעבר למגבלות הקיימות, ואף העניקה להם את פרטי השליח. אולם, למרות האירוע החמור, החברה לא הציעה פיצוי מידי או כל תהליך תמיכה מובנה שמיועד להתמודד עם מקרים כאלה.
"למזלנו, בקומבינה דרך חבר, הגענו לבחורה מוולט שאחראית על הפניות מהסוג הזה באופן פרטי, והיא עזרה לנו בהמשך הטיפול. עד לאותו הרגע, אפילו פיצוי על המשלוח לא קיבלנו."
הבעיה החריפה כאשר בני המשפחה פנו למשטרת ישראל. למרות שהתלונה הועברה הן על ידי האח והן על ידי בית החולים, המשטרה לא שלחה ניידת ולא הגיעה למקום כדי לתעד את התקרית. יתר על כן, כאשר הגיע האח לתחנת המשטרה בזכרון יעקב כדי למסור תלונה, אירעה טעות נוספת כאשר השוטרת אשר קיבלה את התלונה מילאה את הפרטים באופן שגוי במחשב, מה שגרם לכך שהתוקף קיבל הודעה עם אישור פתיחת התיק עם כל פרטי הנתקף. ההודעה כללה את פרטי המקרה ומידע רגיש נוסף, מה שהוביל לתחושות חוסר ביטחון עמוקות בקרב המשפחה והפך את התקיפה לאירוע שמעורר חששות לא רק לגבי התקיפה עצמה, אלא גם לגבי תגובת מערכות הביטחון היות והתוקף יודע היכן הלקוח גר.

מקרה זה, בו התקיפה והטיפול בתלונה מובילים לתסכול רב אצל הקורבן ובני משפחתו, משקף את הלחצים שהמצב הביטחוני-חברתי הנוכחי בישראל מייצר. בעוד שהמתיחות בין ערבים ליהודים מתעצמת בעקבות המלחמה הנמשכת, אירועים כאלה מחזקים את החשש וחוסר הביטחון בקרב האזרחים, כאשר הציבור חש כי הוא נותר חסר מענה אמיתי מצד המערכות המופקדות על ביטחונו.

הגולש בפוסט שלו פנה לציבור בקריאה לשתף את המקרה ולעזור ללכידת התוקף, תוך הדגשת חוסר האמון כלפי המשטרה והמערכות השלטוניות. הוא גם פנה לוולט בדרישה לשאת באחריות המלאה לתקיפה ולהבטיח שמקרים כאלו לא ישובו. בשעה שהמדינה מתמודדת עם רמות מתיחות חריגות בין קהילות שונות, האירוע הזה הוא תזכורת לחשיבותה של תגובה מהירה ונחושה מצד חברות מסחריות ומוסדות הביטחון לטובת שמירה על אמון הציבור וביטחונו.
לפוסט המקורי בקבוצת "Secret Tel Aviv" לחצו כאן.
לא מזמינה וולט. כל השליחים ערבים